Tuesday, January 22, 2013

Someone Like You




I admit that we are different. You are such a super duper cool person. Serius ko memang cool. Tapi aku tak. Aku jenis yang cepat buat muka. Ko plak memang jenis poyo. Muka bersalah dengan muka tak bersalah sama je. Xde beza.huhu. Tapi ko tak cool bila ko membebel. Macam mak nenek kot. Aku tak membebel lagi depan ko sekarang. Nanti kalau ko angin aku pun turut berangin,jawabnye lama2 dua2 terbang ditiup angin.huhu


Camne ek aku nak cari someone like you in this world? It sounds impossible right? Memang mustahil pun sebab semua orang tak sama. Semua orang berbeza watak, personaliti,hati,perasaan,perangai. Tapi dulu ko sombong dengan aku. Ececece. Ko bajet aku tak nampak la yang ko selalu pandang aku. Kelakar. Aku tahu ko macam mana. Past is past beb. Let bygones be bygones.


Aku harap ko dan aku tidak dihantui oleh masa silam kita. Anggap itu satu kenangan yang kita simpan dalam lipatan sejarah hidup kita. Kita pun boleh cipta dan lakarkan corak mana yang kita nak dalam hidup kita. Hitam atau putih atau warna warni,kita yang tentukan. Tapi tak mungkin aku lupa kenangan kita bersama. ciss,jiwang.haha


till then,bubye.

No comments:

Post a Comment