Saturday, January 26, 2013

3 WEEKS



Assalamualaikum wbt.

Selawat dan salam ke atas Nabi Muhammad s.a.w .

Tajuk entry kali ini tidak ada kene-mengena dengan mengandung, tarikh nak bertunang atau tarikh nak melangsungkan perkahwinan. Hehehehe. Memandangkan usia sudah semakin meningkat dewasa, tetapi perangainya masih lagi kanak-kanak ribena, maka usia sebegini amatlah sesuai untuk melatih diri menjadi "supermama" atau "hotmama" in the world. Oh, nampakkah tanda-tanda itu? Tanda-tanda gatal mahukan anak. Hahaha. Whatever!!!!!


Hurmmm. Actually, sudah tiga minggu aku menjalani hidup sebagai seorang penganggur. Penanam anggur yang terhebat di rumah.Hehehe. So, what im doing in that 3 weeks? Well, memandangkan my mummy sakit, jadi aku pun menjadi seorang "nurse" kepada my lovely mummy. (Nurse la sangat). Dah memang tanggungjawab kan. Tugas yang kedua adalah menjadi penghantar dan pengambil kanak-kanak merangkap my cousins di sekolah rendah dan sekolah menengah. Ok la tu. Berlatih jadi mak-mak.hehehehe.

The third one is this.............................................................................................................................. Let's pic talk. Ecececece.

-bingkai yg baru ade pic-





Ni la namanya tak ade keje. So, kita cari keje.Hehehe. The frame is a gift from En.Ahmad. Time tu he came to Penang to attend his friend's wedding. So, secara tak langsung aku mengabadikan kenangan di Penang dengan meletakkan pic yang diambil di Penang jgak. Sebenarnya pic lain tak cantik. Hahahaha. Pic tu je yang paling cantik yang kitaorang ada. Sorry la. Sebab En.Ahmad ni tak suka nak ambik gambar.huhuhu

K la. Semoga aku terus tabah dalam mengharungi kehidupan yang bakal mendatang. Amin Ya Rabb.
















No comments:

Post a Comment