Sunday, February 26, 2012

Part 1



Kami dipertemukan dalam keadaan yang sangat tidak romantik. Aku comot manakala dia pula selekeh. Aku pemangsa manakala dia pula mangsa. Mangsa daripada kes-kes kecurangan yang ada di muka Bumi yang fana ini. Aku adalah antara pemangsa yang cukup hebat dalam bab-bab menggagalkan sesebuah perhubungan. Bukan aku tidak cukup setia namun hati aku sebetulnya belum cukup bersedia untuk menjalinkan hubungan cinta yang serius. Atau mungkin aku yang tidak menerima pasangan aku dengan seadanya dia. Pantang aku melihat lelaki yang berdahi licin. Pasti aku goda dan kemudian akan aku tinggalkan setelah aku berasa bosan. Lelaki hanya berfungsi sebagai penghibur dan tempat untuk aku melepaskan rasa sunyi di hati.Sedikit aku tidak berasa bersalah terhadap mereka. Walaupun mereka begitu sayang akan aku dan masih tidak dapat melupakan siapa aku.

to be continued..

*tidak ada kena mengena antara hidup dan mati*

No comments:

Post a Comment