Thursday, January 19, 2012

=Birthday Wishes=

Assalamualaikum wbt

This entry is especially for Yana Zahari.

Dear Yana Zahari,

Happy Birthday.

Sweet 17th. [Oh yeah. Umur perlu dirahsiakan] hehehe. Kerana kami masih lagi berasa bahawa kami masih REMAJA DAN MUDA BELIA. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Saya doakan supaya HATI awak cepat-cepat BERDEBAR supaya saya dapat makan nasi minyak awak nanti.hehehe. Bukan biasanya orang yang senyap-senyap ni akan cepat naik pelamin ke? [Ops. Sila jangan marah ye,=)]


i knew you since 2006. Quite long time right? Awak adalah penasihat saya secara tidak rasmi sementara saya jauh dari FAMILY. Awak jugak pernah jadi ROOMATE saya selama satu tahun. [Perlu ke mention?] Of course sebab saya akan ingat sampai bila-bila pintu bilik kita satu-satunya yang tercabut. Hahaha. LOL. Tapi malangnya semua pic saya hilang sebab VIRUS yang menginap dalam EXTERNAL saya dah makan. Tapi salah saya sebab tak de back up. Huhuhu.


Perjalanan kita diteruskan pabila kita berempat ditempatkan NUN jauh di UTARA. Dua tahun mejadi set-set BASEMENT yang HOT. Saya akhirnya berpindah ke 1st FLOOR sebab nak tengok TV,hehehe. Tahun ni kurang sikit kita ketemu sebab saya segan nak turun BASEMENT. Hebat-hebat belake set-set BASEMENT. Dah ade yang kawan ngn RETISSS dah. Hehehehe.


Pesanan buat Yana Zahari.

  •  Just be yourself. 
  • Accept yourself. 
  • Appreciate yourself. 
  • Don't torture yourself. 
  • If you don't satisfied with it, please do something with it. 
  • Nekadkan HATI dan bulatkan TEKAD
  • Insya Allah, you'll success.


Tiap tahun awak kena "PRANK" tapi tahun ni awak balik awal,huhuhu. [Tak aci] huhuhu

~yanazahari plng kiri,1 person is MIA~

2 comments:

  1. tq Fad...segan pulak bace...hikhik
    apepun, thanks and sorry 4 eveything

    ReplyDelete
  2. most welcome.
    "Sahabat Selamanya" hehehe.
    Wait 4 us,=)

    ReplyDelete