Saturday, January 23, 2010

~~~Ketulusan Hati~~~

salam...


Sedihku sakitku ku terima...
Ku rela ku pasrah jalanku...
Ini suratan aku di cuba...
Demi rahmat-Mu ku memohon...

Ya Allah redhai ketulusan hati...
Ya Allah beri aku ketabahan...
Ya Allah aku sanggup berkorban...
Demi rahmat-Mu Ya Allah...

Di dunia yg sarat dugaan...
Ku mohon dosaku diampunkan...
Ingin bahagia dunia akhirat...
Turunkan rahmat-Mu untukku....

a song sing by Marshanda.... d question is adakah aku kuat utk menempuhi sgla dugaan-Mu Ya Allah? Kau bekalkanlah kekuatan serta petunjuk-Mu supaya aku tak tergelincir dr landasan-Mu Ya Allah... Semoga kite semua bangkit drpd kegagalan atau kekecewaan yg melanda...Sesungguhnya ade hikmah disebalik kejadian itu...Semoga ianya mengajar kite erti kehidupan yg sebenar-benarnya....Semoga kite lebih tabah dan sabar utk hari2 yg akan datang...Jadikan pengalaman lepas sbg panduan utk masa akn dtg...till we meet again...=)

2 comments:

  1. it is true...
    ingtlah,setiap ujian y dbrikn o Allah adlh brdsrkn thap keimanannya.semakin tinggi tahap imannya,maka semakin hebatlah ujian y dberikan kepadanya.maka,setiap ujian adlh boleh dihadapi o hamba-Nya.trpulng kpd kte u mncri cara menanganinya...be strong my frenz

    ReplyDelete